lørdag 5. april 2008

Ankomst Spania

Hola

I gaar ankom eg, cecilie, toma og nina elin albir. me blei henta av berit veiledaren vaaras:P ho kjorte oss til leiligheten vaars der med pakkte ut sakene vaars. saa for me rundt i byen aa nabobyane paa sightseeing:) Me fekk og se butanien(sjukeheim, der cecilie og toma skal ha praksis) og parkhjemmet der eg og nina elin skal ha praksis. me traff mange kjekke folk. seinare den kvelden fekk me treffa nogen ungdomar fra kvinnherad. dei skal hjelpa oss hr den fusta vekaa her. dei e kjempe kjekke. vist dokke vil se bilder fra spania. gaa paa nettby innpaa mine venner og saa paa nina elin.. hu legger ut bilder:D saa spiste me middag paa kina restaurant og gjekk paa pub og tok oss ein drink:P

Dag 2 sto me opp klokka 9. siden leiligheten vaars lokta royk maate me bytta rom til 4 etasje:) saa spiste me frukost. klokka 10.15 blei fusta pulga henta av berit te stranda. kvinnherad folka var med oss og. men etter 2 timer reiste me tebars te leiligheten pga vinden og me froys saan:P saa satt me i leiligheten te dei andre fordi roomet vaart var kje klar. rundt klokka 3 tytla me rundt i byen. eg har kjopt meg ny veska:D osse har eg blitt solbrent

me har kje gjort saa mykje spennande ting enda. i maaraam skal me pa sightseeing te atea, solgaarde, sjomannskjerka osv... det glede eg meg te. saa skal me gjedna paa stranda vist det blir fint ver:P paa mandag starte eg og nina elin praksis paa parkhjemmet:D:D det blir kjekt. kvinnherad folkaa e kjempe kjekke. me har ingeborg fra stord, belinda fra bergen og dei enaste gutten edgard. edgard skal veileda oss paa parkhjemme.

Her nede e det sol og fint ver:D

hasta luego<3

1 kommentar:

Unknown sa...

Så kjekt at du skrive blogg!Eg følge spent med! Kyss og klem, Tante mettis flettis