torsdag 10. april 2008

Hola Spania

Hola

naa er det nesten ei veke sida eg komm te albir. veret her nede er ganske fint akkuratt naa men det har vert ganske overskyet nogen dager. siden sist har me vert aa besokt guadalest ein fjellandsby, me har og vert paa ei kjerkegaar i nabobyen altea. her nede ligger byene altea, albir, benidon, lanucia og alfaz del pi veldig tett. me har vert aa kjort gjennom desse byene. me har og hatt eint til soldag paa stranda i lanucia. paa mandag begynnte me vaaras fyrste dag paa jobb. det var veldig kjekt. parkjemmet der eg og nina elin jobber er det ingen pleie. gjestene som er der er eldre folk som ikkje klare aa reise alene paa ferie. me lager frokost, lunch, kaffi og middasg til dei. me har og ulike aktiviteter som rebus og utflykter. me reise paa utflykter nesten kvar dag. paa onsdag var me pa la marina eit shoppingsenter med gjestene. det var veldig kjekt. eg kjopte meg 4 topper:P og pakke te emma:) i gaar var me ogsaa paa shopping i benidon men eg kjopte ingenting.

eg er ikkje blitt saa brun men det kjeme vell etterkvart. i kveld skal eg jobbe seinvakt for fyrste gang. seinvakta begynne kl 1800-2200:P dagvakt er fra klokka 09.00-1600:) det er kjempe kjekt paa jobb. eg vet kje heilt ka me skal i maaraa men sikkert noge spennande. det har gaat gysla fort. men desverre kan eg kje skriva her saa ofta saa eg glemme ut ting me har gjort.

i dag har me sove lenge pga seinvakt. kl. 11.20 gjekk me til coca looko for aa ete frokost. me bestillte kebab:) men mens eg spiste komm ei ekel billa ut or maten:S ash... saa ekelt. eg musta heilt matlusta... eg skal aldri eta der igjen. men me fekk pengene vaaras tilbake heldigvis. her nede kan nesten alle engelsk og det e bra for eg kan kje spansk. mange av folkaa kan og snakke og forstaa litt norsk:) det e ganske loye aa horra paa:P

savna dokke adle allerede:( men me snakkes snart igjen:P

hasta luego<3<3

1 kommentar:

Ragnhild sa...

Kult! Eg og har vært i Alfaz del pi og i Benidorm. Va på sommerferie i Alfaz del pi i to uker...sjukt med nordmenn! Tror halvparten eller någe sånn e norske, kan det stemma? Men det e kosligt der hvertfall:)
Høres ut som du har det kjekt!
Her e det og fint vær, våren har komt for fullt nå:) <3