onsdag 2. april 2008

Reise te Spania

Nå e det ikkje lenge te eg reise te spania. Fredag e dagen. eg har endå ikkje pakkt alt eg skal ha med meg men eg begynne å blir klar. for dei som ikkje har fått det med seg skal eg reisa te spania i 5 veker å jobba på eit sjukehjemm der:D det skal bli så kjekt. men det grible litt i magen. tenk å vera så lenge vekke fra familie og venner. eg gruglede meg. eg har kjøpt nye kler så eg skal ha med meg. men eg har endå sommerfugler i magen. eg skal pakka ferdigt i kveld.

me reise på fredag kl 07.20 fra karmøy via oslo og te allikante. der nere e det sol og ca 20 grader. det skal bli deiligt å komma i varmen. det e så kaldt her hima. eg skal prøva å skriva i bloggen mens eg er der nede. me får ikkje internett der me bur men me skal på internettcafe der nede. me skal ganske møkje kjekt.... eg kjeme sikkert å få hjemmelengsel men det e jo ikkje løye. eg har aldri vert så lenge vekke himanfrå. det lengsta eg har vert vekke e 10 dager nede i grimstad.

Men me snakkes kjære venner når eg kjeme him:P datoen e 10 mai:D vist dokke vil veta kossen eg har det der nede så e det berre te å lesa blogge min. mobilen min skal vera skrudd av...har han berre med i tilfelle det skjer noge.

Ingen kommentarer: